i'm the only girl for you

ehm, hej..

haha, okej. jag vet att min blogg suger för jag uppdaterar aldrig, menmen.
ni få som läser får nöja er med seg upptadering , hehe. :)

ja, iaf. just nu sitter jag och dunkar musik och kikar på lite kläder.
väntar på att pappa ska komma ut från badrummet så jag kan hoppa in i duschen.
Sen ska jag och mimsen hyra film, =)
Mer finns det väl inte att säga, eller jo. åttan är kraftigt seeg. hehehe

jag saknar min lilla bebis väldigt mycket just nu, men snart träffas vi.
min lilla fina pingla, uhu. <3 jag älskarälskarälskarälskar dig! jag säger det inte för att jag tror att du inte vet det, för det kan du knappt ha missat, ehe. men jag vill bara visa hur mycket jag uppskattar att du finns där för mig, i torrt och vått, alltid. och det gör dig till en sån jävla fin vän, jag saknar dig snuttis, se till att komma hem snart.

<3<3


och förresten, angående rubriken. om det inte är jag som bara är knäpp känns det som en viss person, "hooostelinhooostflinkfeldt" kommer tro att den texten är till nathalie, så "hostelinhost" det är en låttext :P


<3 / i sat out on a narrow way, many years ago.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0