darling

Kom typ nyss hem från Nathalie.
Sablar vad läskigt det är att cykla från henne, det är en grusväg med skog
 och det blåser jätte mycket för att vattnet går där. Huvva.
Men jag är ändå glad att vi bor ganska nära varandra. :)
 
Iaf, först då kom Nathalie hit och typ var helt galen och vägrade gå in i huset.
( okej, nu låter det som hon är nån mentalpatient men även fast man ibland vill lugna sina nerver med att tro att hon är det. "det är lugnt, hon kan inte rå för det.." så är hon inte det. )
Haha, iaf så då for vi hemifrån mig och var ute och cyklade och kollade runt lite i lilla Arjeplog.
 Sen så for hon och skulle tvärträffa Mattias så då for jag och mötte Elin, men sen var Nathalie så jävla seg. ¨
Så då satt jag & Elin utanför ug och käkade chips och pratade.
Hehe..

Sen mötte vi upp Nathalie och då for vi till Shell och där mötte vi ju självklart några fler.
Så då stod vi där ett tag tills vi for och träffade Mimsen och Isabelle en sväng. :)

Sen drog Elin hem och jag & Nathalie for till Nathalie.
Där såg vi film med hennes familj,och spelade gissningsspel med hennes lillasyster.
Sen när filmen var slut så cyklade jag hem. Och det var min fredagskväll! :)

Men nu ska jag läsa Ljudet av ditt hjärta och bläddra igenom böckerna jag lånade för ett tag sen.

Det här får bli sista inlägget för inatt.

Sov gott små läsare. ♥


<3 / jasmin , darling, i think you need me more then i need you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0