22.34

Jag vet att jag inte har nån header men det var för att Helena la in en väldigt oattraktivbild på mig som header.
Tyckte att det var lite onödigt att ge er mardrömmar. :)

Men vi ska iaf fixa headern imorgon. För det gick inte att fota eftersom det hann bli mörkt.
Men som sagt, headern ordnar vi imorron. Det ska bli så kul med en helt ny design! =)

Kanske får mig att börja blogga lite mera, men datorn är så sjukt seg så problemet är nog att jag helt enkelt inte orkar starta den, hehe..

Så, vad gjorde jag ikväll? Helena kom hit och vi käkade godis och pratade lite.
Sen satte vi oss i vardagsrummet och såg Idol. Sen gick vi ut och kände på den kalla luften.
Sen gick vi in. Jag har hunnit plugga lite på läxan och ska nu börja plugga till provet.

Ska testa slå en pling till Nathalie en tväris, men hon har haft den avstängd så jag vet inte om hon kommer att svara nu. Men jag kan ju alltid försöka. :)

Sen går jag nog och lägger mig, imorgon ska jag kolla på lite kläder och en väska som jag förmodligen ska köpa.
Får ju min månadspeng på fredag, men jag vet att mami & papi alltid bidrar. :)


Sov så gott små läsare.


<3 / jasmin, so, baby. where do i start?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0