stop loving you

Hejsan. :)

Har inte uppdaterat på ett tag. Men jag har helt enkelt inte haft nån ork till att göra det.
Så ni får nöja er med kass uppdatering från mig.
Jag är en lat människa, jag vet. Hehe..

Men iaf. Ihelgen var jag ju i Boden.
Jag hade skitkul! På lördagen var vi ju i Luleå & där shoppade jag lite småsaker.
Kanske, bara kanske lägger jag upp en bild på det jag köpte.
Men ska försöka komma ihåg vad jag köpte så då skriver jag ner det här:

Det blev inge skjortor alls. Jag letade efter dom. Men hittade inga. :(

Parfymen från Escada. 
En concealer från Make-up Store.
En foundation brush från Make-up Store.
En mascara från Åhlens.
En foundation från Parelle.
Tre baslinnen ifrån Gina.
Två ringar från Ur & Penn. 
En sån där fläta från Glitter. 
Klämmor från nån affär. 
Ansiktsrengöring från Åhlens. 
Sminkborttagning från Åhlens.  

Sen fick jag med en liten väska med lite sminkgrejer i för jag handlade över fem hundra eller nåt på Parelle.
Så i den låg. : En liten foundationtub, en liten eyeliner,rött nagellack, rött läppstift!

& det var nog allt. Inga jeans. För jag var tvungen att spara pengar.
Åt Sushi två gånger i Boden. Det är megagott. :D Men dyrt. "/
Sen så frossade vi ju lite extra på Frasses. Haha. Mmm. Hade saknat de så.
Och massa godis och dricka, glass. Mums på det.
Jo, på söndagen åt vi på Blå Ängeln och då tog jag oxfile och sånt skit.
Det stod att det skulle kosta 105 och drickan skulle kosta 15.
Men allt blev 150. Och tanten påminde om en häxa så jag vågade inte säga till.
Jag var ändå så trött och hungrig att jag slukade den stora maträtten ganska snabbt.
Hehe.. Sen så for vi hem till Sandra, trötta och mätta.
Dom hyrde film. Så vi såg film sen så drog vi på Frasses.
Sen hem med bussen.
& jo! Jag lyckades få med mig ett stort jävla jack i pannan.
Ramlade när jag skulle kliva på bussen i Luleå.
Haha, klumpiga lilla jag. x)
Och igår, måndag.
Så for familjen till Arvidsjaur för vi skulle fixa passen inför Thailand. ( snart,snart,snart!!!! )
Och Jim skulle få en ny jacka.
Så inne på intersport fick jag med mig ett par mjukisbyxor ut. Hehe.
Sen så satt jag mest i bilen. Sen när vi skulle hem åt vi på Frasses.
Andra gången för mig, men det sa jag inte. Hhih, mums.
 & äntligen hemma, så satt jag hemma och tog det lugnt ett tag.
Sen vid åtta-tiden drog jag till Malin och vi såg en film och pratade lite.
Och sen då filmen var slut så hämtade pappa mig och jag gick och la mig direkt.
Så skönt med lov!

Och idag ska jag förmodligen till Laisvall med finaste nutte. :)
Så ska bara vänta på att hon ska komma hem från Jäckvik och sen efter maten drar vi.
Ska höra om hon vill köra på det vanliga på mathörnan till middag. Hehe.

Men vi ser väl. Nu kurrar magen efter mat.
Så jag ska gå och mata den. Sen ser vi väl om jag orkar blogga mer.
Ha det bra.

<3 / jasmin, the hardest thing for me to do is to stop loving you.

Kommentarer
Postat av: Mejjah(:

Hej gumzi<3 VAd gör du??(:

2009-10-27 @ 14:50:41
URL: http://moggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0