moving my hips like yeah

Hej. :)

Tänkte att ni kunde få ett kvällsinlägg.
Sitter och funderar på vad jag ska packa med mig till Boden.
Vet inte om jag orkar börja packa nu eller om jag ska packa imorron efter skolan.
Men det kanske är bäst om packar lite. Hehe.

Imorron får vi lov, skönt!
Vi slutar tillochmed lite extra tidigt. Ännu bättre, hihi.
Jag tror vi kommer ta bussen som går kvart i fyra, förhoppningvis.
Ajja, tänkte skriva en liten lista på "måste" köp då vi far iväg.
Vi ska ju ta bussen in till Luleå på lördagen.

1.Herrskjortor. I liten storlek dåra, skitsnyggt!
2. Nåt baslinne.
3. Nya Escada-parfymen. Luktar mums!
4. Rött läppstift! Haha, jag bara måste..
5. Svart nagellack.
7. En mascara!
8. Ett par jeans!

Haha, vi ser väl om jag köper allt detta. Men Parfymen köper jag nog.
Det är jag ganska säker på. Hihi.

Menmen, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag packa lite.
Ha det bäst så kanske jag bloggar imorron.
Ska tillochmed fråga Jim om jag får ta med mig datorn till Boden.
Och om jag får det är de ju toppen. Ha det bäst. Kram

<3 / jasmin, when the Jay-Z song is on.


Kommentarer
Postat av: ina

fin blogg :)

2009-10-23 @ 16:05:31
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0