trött

orkar inte blogga så mycket.
vill byta färg på bloggen , men har ingen aning om hur man gör, hehe.
ska väl testa nåt men ifall jag förstör den får väl Helena damp, haha.
Har förresten varit och kollat på Emmas nya hundvalp Leo.
Han är så söt och busig.
Och jag & Emma var även i Arvidsjaur igår. Handlade några presenter till Nathalie,
och sen handlade jag 1 foundation,1 mascara & en concealer. Fast när jag tog på mig foundationen kändes det som jag hade på mig en mask, haha . Det var så länge sen jag använde foundation, och jag kommer nog bara använda den här vid speciella tillfällen.

Finns inte så mycket mer att säga, vid fyra tiden ska jag möta upp några så vi kan börja planera och så. :)


& idag kommer Nathalie hem :D

nu ska jag hoppa in i duschen , ha det bra




<3 / jasmin , you make me crazier,crazier..

Kommentarer
Postat av: Helena

haha du borde nog inte peta i designen, jag kan ju fixa den istället xD

2009-08-23 @ 00:36:01
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0