love comes around

haha , jag vaknade inte klockan fem. men jag hade ju ställt alarm så det kan ju varit en av orsakerna.
och nej, jag vaknade inte nyss. har varit vaken ett tag faktiskt :)
jag vaknade av ett sms från nathalie där det stod att hon skulle komma hem idag , alltså en dag tidigare! :)
och det är ju bra, så då hon kommer ska vi nog fara och bada, =)
iaf, jag har inte ätit frukost än.hehe. för det första jag gjorde då jag vaknade var att gå ner och gosa med cherlie.
för jag hade drömt en mardröm om att typ min granne dödade hon, haha. så då blev jag ganska sur på min granne så
då rusade jag bara in i hans hus och kastade kattmat överallt och sa massa dumma saker, hehe.
nuförtiden drömmer jag mardrömmar hela tiden, för nån dag sen drömde jag en mardröm om då nathalie skulle flytta,ha
men iaf, så har då inte min pussbebis kommit hem än :( hon är som en liten hund, då jag går och lägger mig då kommer hon direkt och puttar upp dörren till mitt rum och gnäller och piper och sen hoppar hon upp i sängen och börjar stryka sig mot en, gullungen. åh. jag saknar hon, hihi. och varje gång då jag kommer hem sent och måste vara tyst för att inte väcka alla andra då kommer hon direkt till mig och börjar pipa och så. haha , så då måste jag alltid säga åt hon att vara tyst. men hon kommer nog hem snart, hon brukar vara ute länge . typ en vecka., så snart är hon väl hemma.
lillskiten :)


nu ropar mamma att jag ska göra nåt, så jag antar att jag måste slita mig ifrån datorn , hehe.


ha en bra torsdag :)



<3 / jasmin, it's knocks you down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0