för alla gånger

sitter fortfarande på jims dator, jag kan inte gå ifrån den. haha.
jag väntar inte längre på att malin ska ringa, för jag kollade nyss min mobil och jag har två missade samtal från malin.
kul, sitter jag som en idiot och väntar på att hon ska ringa, men jag kanske borde ha tänkt på att ha mobilen i närheten.
nej, den hade jag lämnat nere i källarn..härligt. ajja, ska nog se film snart. jim laddade ner några filmer som jag ville se.
tror jag ska se bangkok hilton, my säger att den är jätte bra men lång. men jag tvekar på att jag inte kommer orka se den.
jaa , så det här blir nog sista inlägget för ikväll. om jag inte skriver ett kort då jag sett filmen.
förlåt för det inte är särskilt långa inlägg, men ni som nu läser min blogg får tåla min korta och knasiga inlägg.

ps, jag saknar min bebis jätte mycket, du vet vem du är. kom hem. <3



<3 / jasmin , för alla gånger som du ljög för mig,ah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0