22.42

Blir oftast så att jag bloggar på kvällen då jag kommit hem. Så då skriver jag väl en liten snutt för de fåstaka som läser min blogg :)


Kom nyss hem från Nathalie , jag hjälpte hon att rensa hennes gaderob och vi såg tv coch myste som vanligt . Lovely!
Imorron är det äntligen fredag . Fyfan , skönt! Helt underbart , ärligt talat . Ni anar inte hur länge jag längtat! Veckan har varit tuff , isbad, sista träningen , sista sluttarna för filmen & ja allt! Sena kvällar med Nathalie :) Just nu luktar jag super gott , haha . För Nathalie hittade nån gammal go'parfym i en av hennes väskor som hon var tvungen att mata på mig hah!
Jag måste duscha...!

Iaf, planer för imorron blir förhoppningvis att vara med Nathalie :D Hon vill att jag ska följa till Norge(rognan!!!<3) med hennes vänner Aron & Anton , men jag vet inte riktigt om jag vågar hehe . Äldre , om ni fattar :P
Jajja , jomen jå . Nu ska jag nog hoppa in i duschen så jag kan gå lägga mig och sova! :D Jag slänger in nåra fina låttips och dagens sötnos! Puss




Dagen sötnos ; Nathalie Edholm! <3

Dagens låtar ; Bröderna Krantz - Sebastian Krantz & You'll think of me - Sebastian Krantz ! 




KLÄM!! // J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0