Haha

Jag måste bara få skriva det här.. Igår satt jag och såg "Keeping up with the Kardashians" och dom där systrarna (Kim,Chloe&Kourtney) konfronterade deras lillebror med att han skulle ha en ätstörning. Men han hade varken bulimi eller anorexia. Utan han kunde bara inte kontrollera sig själv när det gällde mat. Han åt väldigt mycket skit och sen var han nöjd. Men jag vet inte ? Iaf! Så kom jag på att det kan vara nåt jag har, jag äter när jag är uttråkad. Vanligtvis så äter jag GRYMT mycket och blir aldrig mätt, hehe.. Men jag har aldrig varit så mycket för sötsaker utan mest för vanlig mat. Och idag så åt jag när jag kom hem, en middagsportion. Men sen bad mamma mig att laga mat, och då gjorde jag det. Kanske en halvtimma efter jag ätit var maten klar, och jag var ju tvungen att äta min egna mat. Så då tog jag en portion av det. Sen så hade pappa köpt semlor, och då åt jag en semla. Sen efter ett tag gick jag runt och hade ingenting för mig så då åt jag en till. Utan att vara varken hungrig eller sugen. Sen så tryckte jag i mig en macka, en flingskål och lite frukt. Japp. Och nu hade jag tänkt ta lite kvällsfika. Och idag på idrottlektionen så tvingade Henke oss att göra armhävningar, jag klarade kanske 9 st? Så till veckan blir det att inhandla ett gymkort för att bli lite fit for fight. Vill ju kunna vinna nån armbrytningstävling nån gång.... Sho bre jalla bye godnatt fuck alla er! hej svejs med er alla glada:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0