Look at the mess you've made

Hej. Jag vill börja med att säga att min blogg inte är nån "riktig" blogg. Utan jag använder den mer för att få skriva av mig lite, och även för att jag ska kunna gå tillbaka då tiden gått och se vad jag gjorde just då och hur jag mådde osv.. Det är ganska underhållande faktiskt, och man får som lite mer ordning på nåt sätt.
Så idag tänkte jag skriva att tredje veckan av regelbunden träning är avklarad! Och jag älskar det, det finns inget som är roligare, bättre eller gör mig lyckligare än träningen! Det är så jävulskt skönt att bara få kämpa och sedan var helt jäkla slut. Sen måste jag också säga att förändringen syns så jäkla fort! Och det är grymt!
Sen så är det snart bara en vecka innan jag åker till Kungsör och jag är sååå jävla taggad! Vi ska ha så grymt kul, så jag taggar för ett gryyymt sportlov, hehe:)
Det går bra för mig nu, jag mår bra och är hyfsat lycklig. Synd bara att det finns vissa människor i den här världen som måste trycka ner andra för att må bättre själv, eller dom som tror att dom är så mycket bättre än alla andra. Nödvändigt? Nej verkligen inte. Vi är ju för fasiken alla människor, vad gör dig bättre än alla andra? Ajja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0