Turn my black roses red.

Tänkte bara säga att jag är riktigt stolt över mig själv!
Har inte haft ingång/användt mobiltelefon på över en vecka nu!
Sjukt skönt att slippa ha sig med den, men man känner sig ju lite handikappad ändå.
Fast snart ska det slås igång. Jo, jag kanske ska nämna att jag inte stängde av den frivilligt.
Tappade den i backen så batteriet åkte ur, slog pinkoden fel för många gånger.
Sen så hade jag ingen puk-kod. Men den kommer nog snart så ;)
Och ja, jag är jättesmidig. Sen kan jag ju även nämna för alla små intressesmurfar,
att jag måste ha plåster för naveln nu, eftersom jag lyckats göra illa den. Inte skönt :(
Sen så är jag halvt blind med ett lite svullet öga för #NKLHGFH#UT%U>< Ola slog mig med en jäkla vante rakt i ögat. Hur smart är man då? Åååååååååh. Skitungar. '

Men nu väntar jag på Nattanpattan och ArreBarre som ska hämta upp mig, hehehehehheheheh :D


sitter på jims dator och har inga bilder här, bara den här.
hahahahhahah dör när jag ser den. så himla ful hahahahah!



Har haft en lugn och skön helg, behövdes verkligen.
Blir väl andra bullar nästa helg :-)

Pusshej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0