She dreams

Sitter här framför datorn och funderar på om jag ska gå och göra frukost..
Men det är ju så tidigt men jag vaknade vid 05.00 och kunde inte somna om :(
Vill att mina kära vänner kan vakna, åh så tråkigt jag har..
Dom enda jag har är mina katter som bosatt sig i mitt rum,
en av dom njuter av min sportbag på golvet.
Skönt att få håra ner den lite antar jag.
Den andra går bara runt på mitt skrivbord och sparkar ner alla småsaker.
Schysta katter! Torsten får ju som sagt inte vara i mitt rum så han är själv i köket, mohahaha.
Alltså vad har jag för liv? Jag är en ond människa. Stackars Torsten.
Men hur synd det än är om honom så får han inte komma in här.
Inte efter att han attackerade mitt ben.
(spelade upp en video för han när två katter typ "skrek" på varandra, han blev galen)
Och jag föste snabbt ut honom med ett badmintonrack, jag slog han inte.
Men han bet badmintonracket. 
Fråga mig inte varför jag har ett badmintonrack i mitt rum. Under sängen. 
När ingen i familjen spelar badminton.
Men det känns på nåt sätt lugnande att veta att det bara ligger där. 
Tror jag använt det på Emma nångång. När vi haft våra slagsmål.
Ååååh, fattar ni att jag har tråkigt? Jag berättar om mina katter och ett badmintonrack.
Nu blir det fan frukost, får väl vänta 3 förbannade jävla timmar innan resten av civilisationen vaknar till liv.
Hejdå.
Jätte ny bild och jätte glad tjej

Kommentarer
Postat av: sandralidholm (:

tack så mycket!

ja , alla dom där har jag faktiskt tänkt på en&annan gång. kul att du ger förslag sötnos!

2011-01-07 @ 12:30:28
URL: http://sandralidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0