,

När du gjort misstag efter misstag så känner du dig ganska värdelös. När ska du få göra rätt?
Men när du inser att bland det största misstaget du nånsin gjort, var så rätt. Det gör ont, att lämna nån du sårat för att låta denna läka sina sår själv. När det alltid varit du som plåstrat om såren och sen inser du att det var just du som gjorde det där såret. I min värld finns inga ord för hur mycket jag saknar dig. I min värld så är du fortfarande hos mig. Men det kanske är dags att vakna upp. Värdelösa dumma tjej.





When you walk away I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?


Förlåt.

Jag är ingen liten poet, och jag har väldigt svårt att uttrycka mina känslor i ord. För det jag känner just nu går inte att sätta ord på. Men jag var bara tvungen att få ut lite ur mig innan jag exploderade. Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0