"Det ska vara Frosties, och inte nåt annat"

Emma klagar på att jag aldrig bloggar.. Det gör jag ju visst.
Bloggar så mycket så jag får skavsår på fingrarna!! Hehe

Tänkte bara säga att det är fortfarande sommarlov men snart börjar skolan igen.. buhu
OCH förhoppningsvis kommer min jacka som jag beställt imorron, och gör den inte det blir jag väldigt väldigt bekymrad. Varför kom den inte i fredags?? Åh.

Igår sovde jag jätte mycket, eller jag la mig ganska tidigt.
Men jag vaknade vid 2 tiden av att en full Jocke ville in hahahah, sen vid 5 tiden stapplade det in nån annan? 
Värt inlägg, jag skrev absolut inget viktigt. Kul. Kul blogg. Kul liv.


Idag ska jag vara med Mallan som kommer hem från Skellefteå idag!
Hon är jäätte duktig och jag är jääätte stolt över henne! Hihi ;-)

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0