You found me

Kolla vad jag gjort!
 
  


Bytt piercing! Ni anar inte hur skönt det är med kortare stav.
Och sen så är det ju Superman också. Haha, gryymt :)

Men nu ska jag alldeles strax lägga mig och läsa lite, är sjukt trött.
Fast jag kan ju berätta att jag kollade synen idag hos skolsköterskan.
Och jag hade en hel del brytningsfel, Helena satt och garvade då jag gjorde fel.
Haha, dum är hon! Så snart ska jag och pappa åka till Optikern. Kul..
Snart är det fredag och det betyder marknad!! Underbart ♥
Och även bara två dagar tills jag får träffa fina My och min saknade kusin Lisa!

Men nu drar jag mig tillbaka, ha det bra och sov gott. Puss :)

<3 / jasmin, your tears don't fall they crash around me

Kommentarer
Postat av: Anton

söt du är :D

2010-10-15 @ 11:21:57
URL: http://peakperformance.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0