When somebody tells you they love you

Jag har inte bloggat på ett bra tag. Varför? För det finns absolut inget att blogga om.
Eller inget roligt iaf, vad gör jag om dagarna? Skolan,sover, pluggar. Typ nåt liknande.
Eller så är jag sängliggandes med extrem huvudvärk. Så är mina dagar ut och in.
Fast jag brukar ju vara med mina kära vänner också men det är en annan femma!
Sen dåå? Jag har bytt piercing i tungan, vilket jag gjorde typ nyss. Den är jätte liten.
Grymt skönt, det känns inte som man har nåt där nu. Vilket är underbart.
Det är samma piercing som jag la upp i det förra inlägget.
Sen så måste jag också nämna att det snöööööar! FÖRFANNN.
Så jävla underbart, jag har längtat efter snön! :D
Men nu ska jag göra nå fika sen blir det tv;n.


Måste även tillägga att jag saknar en viss Nathalie Edholm väldigt mycket! ♥



PUSS


<3 / jasmin, when it rains.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0