I will never leave you're side ♥

Idag går mina tankar till min helt otroligt underbara bästa vän Helena.
För att du är så mycket starkare än alla, för du orkar hålla uppe mig även fast du är helt trasig.
Det ni, det är nåt att beundra. Att avunda. En person så stark som Helena.
Du har varit med om väldigt mycket och jag önskar att jag kunnat vara där
och hållt dig i handen. Men nu, ska jag finnas där för varje steg du tar.
Våran vänskap är värt vartende pris som finns.
För just nu delar vi så mycket och jag skulle hellre dö än mista dig.
Och jag vill att du ska veta, att jag stoppar en kula för dig, jag dör för dig om det behövs.
För du är värd att dö för, så många gånger om.
Jag kommer aldrig någonsin lämna din sida, min kloka fina vän.
Att en vänskap kunde vara så här stark och byggas upp så snabbt.
Du är guldvärd och så mycket mer, jag älskar dig världens bästa Helena ♥



Kommentarer
Postat av: Helena

<3<3

2010-10-16 @ 09:21:35
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0