Tampongmonstret



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, alltså jag tror ingen har nån aning om hur rolig den här bilden är.
Det är en tamping. Inte använd på riktigt såklart. Men så här var det..

Jag,Emma och Helena var i Sandras lägenhet i Boden.
Och vi skulle lura henne, (för hon hade sovit hos nån kompis) att vi hade haft en brakfest i lägenheten.
Och hade haft massa random bodentjejer som hade varit inne på toan och fnissat.
Så därför tog vi en tampong, doppade den i vatten och sen i tomatpure.
Kan ni tänka er stanken? Hahahaha.. Sen hängde vi tampongen där handdukarna ska hänga.
Så när Sandra skulle gå på toa så fick hon ju se den och fick panik och blev väldigt arg.
Efter vi skrattat så berättade vi att det bara var ett skämt och då skulle jag ta den och kasta ut den från balkongen. Javet, det är dåligt att skräpa ner men blablabla..
Iaf.. så när jag kastade ut den så landade den på grannen, som bor nedanförs räcke.
Alltså grannens balkongräcke. Ni anar inte hur mycket vi skrattade..
Tänk er att typ gå ut på er balkong för att få lite frisk luft och så ser ni en blodig tampong ligga på räcket?
Hahahahahha.. alltså jag dör. Och sen eftersom Sandra är en väldigt lugn och snäll granne.
Så tror jag inte att grannen misstänker att Sandra ska va nåt freak som slänger ut sina tamponger från balkongen. Och Sandra bor på högsta våningen. Så vars kan den komma ifrån? Ingen vet.
Påtal om Sandras lägenhet och balkong så längtar jag tillbaka till Luleå kalaset.
ÅÅÅÅH

Ajja tänkte bara berätta för er om den här grejen som vi gjort.
Finns massa fler sjuka saker som inte borde nämnas.

Men en sak jag gjorde med Moa,Linda,Nathalie, och Elin.. tror det var alla?
The Bucket List. Men jag ska inte nämna några detaljer från det förutom att det är ett sjukt sjukt minne.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hoppas du kommer till piteå!

2010-11-30 @ 21:08:48
URL: http://burmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0