Jasmin gillar helg!

Äntligen är det helg. Haha, denna skoldag var jobbig. Jag har inte varit i skolan på över en månad.
Men jag har skrattat som en tok åt Sandra & Emmas strunt.
Ikväll blir det nog Jennifer en sväng. I think? Kanske ska förbi Malin & Fackelip och ge dom deras present. :)
Nathalie ska jag också träffa. Hon kanske inte vill träffa mig, men jag måste träffa hon. 

Förresten, jag,Emma & Sandra på skidor? Hur tror ni det går? Det är typ som Jennifer på yogan!
Sjukt kul att se. ;)
 Jag har verkligen ramlat och fått genomblöta kläder
 och Sandra var väldigt nära på att köra på mig. Men kul hade jag! :D

Men nu ska jag kolla på lite kläder, sen fara och hälsa på världens finaste farmor. ♥



Jag saknar dig så sjukt mycket. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0