HEMMA!

Åh, äntligen är jag hemma. Och jag har längtat så mycket på att få komma hem.
Min katt har svullnat upp som fan. Jennifer du måste se henne! Hon är nästan fetare än Cherlie.
Alla katter har svullnat upp, det är typ fat camp här nu. Haha.

Vi har nyss ätit en underbart god middag, fiskpinnar med mos.
Första tuggan var typ himmelriket. Ni anar inte hur mycket jag längtat efter svensk mat.
Jag har saknat min fina pappa, som typ har magrat? Haha.
Och jag kom på han med att ha mig som bakgrundsbild på datorn.
"Men jag tröttnade på den andra bilden.." Yeah right, du lurar ingen pappa!

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag ringa min ögonsten.
Vi håjres! ;D



<3 / jasmin, i thought i was stronger.

Kommentarer
Postat av: Helena

<3

2010-01-22 @ 05:56:09
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0