Helena hästbloggar

Hejhejhejhejhejhejhej! Nu är det helena som skriver här. Eftersom jasmin fick skriva på min.
Så nu ska jag vara snäll, jasmin är bäst, det har varit så tyst i skolan när hon har varit borta och självklart har man saknat hennes tjat! Hon är jätte brun, om ni ville veta. Och vad kan jag säga? Ja hon är en jätte bra vän, skulle gärna umgås med henne oftare hemma. Men men, hon vet iallafall att jag alltid går med henne hem när hon har varit borta här på öberget. Och man kan ju inte låta bli att skratta i hennes närhet för hon har så sjuk humor och sen är hon ju lite .... i huvet. :) 
Hon är rolig, snäll, bäst och en jätte fin vän. =D ♥

Hihi, sen måste jag ju skryta om att jag fick *host* äran att fixa hennes blogg! Bara så att ni vet, och sen måste jag ju bara tala om att ni borde läsa min fartfyllda blogg. Helenawj.blogg.se



En GAMMAL bild på oss, tragiskt nog måste jag sätta den som en miniatyr för av någon anledning skulle jag det.. Hehe..

Nej, vet ni vad? Nu ska jag logga ut från jasmins blogg och sedan röra på benen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0