Dina ögons forna glans, borde finnas någonstans.

Nu har jag just slängt i mig en snabb frukost för jag vaknade inte för så länge sen. :)
Igår hade jag superkul, kvällen spenderades med Emil & Tina, en stund med Malin & Philip.
Och Helena som hade bakat supergoda bullar och sen gjorde Malin & Pernilla oss sällskap. :D
Blev även en skotertur igår som toppen på i;et. Men kallt som fan var det, men det var asroligt. :)
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Nathalie? Tina?.. Eller Snäckis? ♥
Jag måste då förbi en sväng hos Helena och Malin har mina vantar. :(

Men nu ska jag gå och göra nåt vettigare än att sitta vid datorn, det är jäkligt kallt ute idag.
Hoho, jasmin gillar!



Håjräs.

<3 / jasmin, jag orkar inte ens kolla vad som är rätt eller fel längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0