i can see it in your eyes

Nu ligger jag i sängen och slappar. Är sjukt trött så snart ska jag sova.
Igår var jag ju med dom finaste Malin & Tina. ♥
Först gick jag & mötte dom och vi gick en bit med Hubbe. (Tinas hund)
Sen gick vi in till henne och satt på hennes rum ett tag, sen åt jag & Malin där.
Efter vi ätit gick vi ner till konsum och handlade massa gott.
Och med massa menar jag verkligen massa. Jag tror det var typ fem olika chipspåsar?
3 drickor + glass. Så snacka om att vi hade nåt att mumsa på.
Efter vi handlat gick vi hem till mig för jag skulle packa mina sovsaker.
Sen skjutsade pappa oss upp till Malin, hon var ensam hemma.
Så där fixade vi dipp & sånt till chipsen sen satte vi igång singstar.
Ida kom också dit, så det var vi fyra. Det var sjukt kul att sjunga singstar.
Sen klockan åtta då blev det att titta på Talang.
Sen blev det mer singstar. Efter ett tag drog vi ut & begav oss till Alma.
Där var det en liten fest och jag fick träffa massa som jag inte träffat på ett bra tag.
Så det var riktigt skoj, vi var där till kanske halv ett då vi gick hem.
Jag & Tina sovde hos Malin, men efter vi kommit hem till Malin blev det en massa tvtittande.
Det slutade med att vi tre bäddade ner oss med täcken & kuddar i soffan och somnade där.
Vi vaknade kanske vid halv ett och då låg vi och pratade & åt gårdagens mumma.
Sen såg vi tv ett tag och sen började vi sjunga singstar igen, haha.
Efter en hel del singstar så såg vi tv. Vi såg en film som var så dålig att den blev bra.
Hahaha, fyfan vad vi skrattade. Så jävla ful film.
Men ja, vi städade ju upp efter oss & det slutade med att vi for från Malin klockan nio.
Malin & Tina for till Tina och det var meningen att jag skulle dit.
Men jag var tvungen att packa & tvätta en massa kläder och så.
Och Tina var så trött så hon skulle sova, den lilla sömntutan..♥
Så jag får träffa dom imorron.
Jag måste bara säga, tack för gårdagen & idag tjejer.
Jag hade sjukt skoj och det måste göras om.
Ni är guldvärda & ligger närmast mitt hjärta. ♥


Jag packade & tvättade kläder för att imorron beger jag mig till Boden.
Ska ju praoa där en vecka med Emma & Helena.
Sandra är en ängel som låter oss bo hos henne.
Men iaf, så imorron tar jag bussen till Boden. Inte taggad på att åka buss.
Men jag är taggad på att lämna Arjeplog!
Men det suger att Jennifer kommer hem imorron för jag har ju saknat henne så.
Men jag får allt vänta en vecka, jag kommer hem dagen före hennes födelsedag.
Den åldringen fyller arton om nio dagar! NIO DAGAR!!!
MAHA, men hon ska allt få sig en överraskning när det är dags för firandet. ;-)

Jaja, men nu ska jag inte sitta här och skriva en massa skit.
Nu har det här inlägget bara blivit onödigt långt och ni kommer inte orka läsa hela.
Förresten, visst vet ni om att jag är klumpig? Heh.
Mina vänner gör det och på konsum då jag stod och skulle välja chips.
Ja, vettefan vad jag gjorde men jag råkade då trampa på varukorgen och snubbla över den.
Jag var jättenära på att välta ut en hylla med dipp. Så det var ju härligt.
Och det bästa var ju att en tant såg allt och det enda hon kunde säga var "Men herregud."
Sen vände hon sig om och gick iväg. Bitch.
Tina & Malin hade också vänt sig om och stod bara och garvade. Bitchar.
Kan inte en stackars människa som just snubblat över en varukorg få lite ömkan?
Tydligen inte.
Hahah, jajja slutsvamlat. Puss.



<3 / jasmin, you made me feel alive.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0