juhtas

Har inte upptaderat på ett bra tag. Men jag har varit upptagen med annat.
Jag har hunnit med att vara i Laisvall, i Racksund & nu är jag i Jutis. :-)
Det har varit en massa skoterkörning,utflykter & sånt skoj.

Kom just hem från en skotertur med Helena.
Hahaha, fyfan vad jag skrattade. Det finns ingen tokigare än Helena.
Hon har typ ingen koll på vars hon kör eller hur hon kör.
Haha, så både jag & hon flög av några gånger.
Sen körde hon hur långt in i skogen som helst, utan nån aning om vars.
Så det var ju riktigt smidigt, menmen kul var det då iaf!
Jag kommer stanna här i Jutis till imorron, vet inte vilken tid jag far hem.
Men nångång blir det ju iaf, på fredag eller lördag/söndag så ska vi bege oss till Boden.
Jag & flickorna, får se om pappa skjutsar oss, annars blir det buss.
Och nu på onsdag & framåt ska jag vara med Nathalie tror jag.
Där blir det nog bara mer skoter, så det är ganska fullt just nu.
Men det gillar jag, hellre det än att bara ligga hemma & dega.

Nu tycker jag att jag bloggat nog.
Kommer nog inte blogga på ett tag, eller kanske ikväll.
Men jag har varken tid eller ork. Men vi ser väl.
PUSSSSSS


& jag saknar dig Jennifer, min klippa.
Tur vi har våra telefonsamtal annars vet jag inte vad jag gjort.
Keep calling. & njut av ledigheten, du förtjänar det. ♥


<3 / jasmin, the sky's the limit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0