i dont know why you are so far away

Nu sitter jag i lägenheten efter en riktigt rolig men jobbig dag.
Jag är helt slut i benen. Har stått och bakat från klockan 8 till 14.00.
Sen har jag sprungit på stan i Luleå med Jenna. Det var dock sjukt kul.
Fyfan vad vi skrattade. Jag är hes för jag skrattat så mycket.
Jag handlade inte mycket, spenderade nog mest pengar på fika.
Men jag handlade iaf två vanliga baslinnen på BikBok & en bikinöverdel på h&m.
Jennifer köpte kläning till hennes födelsedag & lite annat.
Och nu ska jag & Jennifer äta sen ska jag grejja lite med hennes hår.
Imorron blir det bussen hem. Ska bli så skönt att få komma hem.
Och få träffa min kära familj och min saknade lilla bebis Nathalie.

Men nu ska jag äta. Puss!


<3 / jasmin, do i really feel the way i feel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0