here we go again

Hemma i Arjeplog! Åh så jäkla underbart.
Igår var det ju sista praodagen och vi fick göra en egen tårta. Muums!
Slutade klockan ett för jag skulle hinna med bussen halv två.
Så klockan ett mötte jag Jenna och vi gick till busshållsplatsen.
Sa hejdå till Helena,Emma & Sandra. Sen gick bussen.
En ganska lång busstur men jag & Jennifer pladdrade på om allt möjligt.
Och lyssnade på musik och då gick det snabbare.
Träffade Nathalie & Ronja i Arvidsjaur och det var toppen på i:et.
Sen bar det va hemåt. Väl hemma åt jag & Jennifer hos mig.
Jag duschade sen gick vi hem till henne. Fixade håret. Sen drog vi till Spångarna.
Där var det en massa trevligt folk. Lite pinsamt, men ändå kul.
Det var jäkligt kallt så efter ett tag drog alla därifrån.
Jag & Jennifer gick med några onyktra personer.
Sen vid Shell skildes vi åt och jag gick hem för att sova.
Det var apigt kallt hemma så jag gjorde mig en tekopp men jag frös för mycket.
Så jag gick och la mig och somnade med hackande tänder.
Vaknade klockan nio idag och sen dess har jag legat och dragit mig i sängen.

Kvällens planer är lite grumliga men det ser ut som jag kommer umgås med massa trevligt folk.
Så det blir nog underbart. Men nu ska jag fixa håre. Puss på er.

Jennifer! Ring när du ser det här.


<3 / jasmin, i dont care about tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0