180410

Just nu sitter jag hos Jennifer. Jag sovde här inatt.
Jag har ingen koll på när vi kom in och gick och la oss. Men trött var jag iaf..
Och ja, tack Oskar för du hjälpte oss in. Haha. :)
Och jag har ingen aning om hur jag lyckades vakna åtta? Jag som brukar sova så länge.
Men nu har jag iaf varit vaken sen åtta och Jennifer ligger och sussar.
Hon är så söt när hon sover. :-)
Igår var det riktigt trevligt, vi var bara en massa tjejer i Nathalies stuga.
Så tack för kvällen, alla som nu var med och gjorde den bra.

Min mage kurrar som aldrig förr. Jag vill att Jennifer ska vakna.
Men hon kommer säkert sova ett bra tag till. Hahaha.
Men den lilla token var helt vimsig igår, så hon förtjänar lite sömn.

Haaaajdåå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0