the truth this time

Hejsan. :)

Måndag idag alltså, och även exakt 3 veckor innan jag drar iväg till Thailand. :)
Tro mig, ni kommer få höra mycket om Thailand. För nu har jag börjat nedräkningen ;)
Iaf..Vanlig skola idag, ganska kort dag, jag tror vi gick till tio i tre. Så då var det ju lugnt.
Gick till samhället med Emma & Sandra. Sen gick Sandra till konfan och jag & Emma gick till mig.
Vid kvart över tre for Emma till bussen. Så då satt jag bara hemma och pluggade lite.
Inte särskilt mycket om jag ska vara ärlig. Jag satt mest vid datorn!
Men imorron, dåni. Då blir det pluggning på hög nivå! För min nördkusin Camilla kommer på besök.
Finbesök vettu ;) Så då får hon hjälpa mig med pluggningen.
Iaf, åt middag och så. Grälade lite med mamma och pappa om vad jag ska packa med mig till Thailand.
Hehe..men jag försöker planera lite vad jag ska köpa. En iphone & en ipod till pappa står på listan!
Och mamma och pappa har inte protesterat än. Ifall det går att köpa då, :)
Sen blir det en massa kläder,skor,väskor,krämer,parfymer, och ifall jag hittar: hårförlängning clips! (;
Hihi, måste ju passa på att shoppa riktigt mycket nujööö :)
Tillbaka till dagen..efter middagen tog det ett tag sen var det dags för träning. :)
Ganska jobbig träning och jag gjorde mitt allra bästa. Match på lördag ju! :D
Och nu sitter jag här och ska alldeles strax hoppa in i duschen.
Imorron är det tisdag och då blir det luciaträning i kyrkan och hela köret. Men tror dagen blir bra iaf. :)

Men nu ska jag duscha. Hörs.


Jag är så glad att det mesta är löst. Kom ihåg du lovade.
Men vi båda är starka och klarar det här.
Du vet att jag älskar dig, och det kommer jag alltid göra.


<3 / jasmin, jag glömmer nog dig, det blir bäst så.

Kommentarer
Postat av: Jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline

2009-12-01 @ 15:51:40
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0