I see forgiveness

Har just blivit klar efter jag suttit och knåpat med matten i drygt en timma. ( en dryg timma borde det stå )
Hehe, känner mig duktig även fast jag fortfarande är megalångt bak. =( Jag som ska bort och allt..
Wellwell, det är bara att jobba. För jag ger inte upp hehe. Satt med ett jäkla tal hur länga som helst.
Ville bara äta upp matte boken så jag kunde bevisa vad det egentligen är..skit. Haha.
Jaja, poweryogan var ju klockan halv fem. Och tiden gick assnabbt!
Hur fan kunde 1,5 timma kännas som 30 minuter? Hon är duktig lärarn måste jag säga.
Avslappnade var det ju. Och kul. Och jobbigt. Har jätte ont i kroppen nu, buhu :(
Men tror faktiskt ändå ska börja. Hade så kul med Jennifer. :)
Sen imorron blir det simmning. Så mycket träning i veckan. Varje vecka tillochmed.
För om jag börjar på yogan, simmar varje torsdag är med på träningarna till innebandyn på måndag.
Då blir det fysisk aktivitet varje dag typ. Typ..:

Måndag: Innebandyträning.
Tisdag: Idrott på skolan.
Onsdag: Poweryoga.
Torsdag: Simmning.
Fredag: Idrott på skolan.

Och då blir det ju fysisk aktivitet varje dag va?
Förutom på loven & helgerna. Men hur många lov har vi egentligen? Helg = Paus!
Haha, jag gillar det här schemat. Men vi ser ju hur länge det håller. (;

Nu ska jag gå och jobba på fysiken! Fattar absolut ingenting. Så snälla nån.
Ta mitt liv för nu går jag och möter ödet..:(
Haha, jag skämtar. Men jag hatar fysik. Usch å fy å blå för det.
Hörs.


<3 / jasmin, when the whole world is falling apart i look at you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0