everybody needs a song

Hejsan. :)

Vanlig dag i skolan ju. Gick till tjugo i tre. Så då var det en ganska kort dag.
Men morgondagen blir ännu kortare, tror vi slutar typ..två? Skönt som fan.
Men sen på fredagen slutar vi halv fyra, inte lika skönt det =(

Menmen, bara att bita ihop..För det är nämligen 29 dagar kvar till jul. & 26 dagar tills jag åker. :D
Så himla skönt det ska bli. Tar lov den artonde tillochmed. Medans dom andra mesarna tar lov tjugoandra. ;)
Haha! Just nu sitter jag med en powerking, mums på den. Hehe. Och en stor godispåse.
Kunde inte bara gå förbi godishyllan utan att köpa godis, länge sen jag åt godis förresten.
Så jag handlade...för typ hela helgen? Hehe. Men ska inte äta så mycket godis nu.
För pappa lagar middag som strax är klar och sen tror jag att jag ska följa Jenna på poweryogan?
Vi ser väl. :) Finns nog inget mer att skriva. Nu ska jag käka. Ser väl om jag skriver mer sen.
Hööörs.


<3 / jasmin , cause theres no guarentee, that this life is easy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0