all the battles i've lost

Hejsan. :)

Har inte uppdaterat på hela helgen. Men nu kommer iaf lite upptadering. :)
I fredags så var jag med Jennifer. Det blev en tidig kväll för oss båda.
For från henne vid elva-tiden och då gick jag hem med ett gäng men först blev det en promenad med dom.
Sen, lördag. Var jag också med Jennifer. Tjejkväll jaoo! (;
Haha, vi for först in på samhälle och handla massa gott, som typ pizza,dricka,chips,godis!
Sen handlade vi även varsin ansiktsmask. :D
Då vi kom hem till henne satte vi in pizzan i ugnen för vi var båda vrålhungriga.
Käkade upp den, satte på oss ansiktsmaskerna och käkade chips och godis.
Vi hann med lite meditation däremellan, haha ;) Sen efter vi gjort massa trams på hennes rum.
Så gick vi och kollade vad hennes sambos gjorde, hahaha..:P
Det slutade med att vi hamnade i trekanten (typ ett rum med en soffa och tv) med massa folk.
Så efter lite tjat,bråk och onödigheter så såg vi Flickan som lekte med elden.
Såg dock inte hela så jag vet inte hur den slutade, men tyckte iaf att biten jag såg var bra. :)
Vid halv två tiden for jag hem. Gick och la mig bums för jag var så trött.
Idag..har jag varit med min efterlängtade bebis. Mötte hon och Adam som hade gått på en promenad med Tilda.
Så då gick vi och handlade hårfärg åt Nathalie sen så gick jag & Nathalie hem till henne.
Vi var där ett tag, hon åt och sen gick vi en sväng på julskyltningen på samhälle.
Sen efter vi var frusna som ett par isglassar drog vi hem till den efterlängtade värmen hos Edholm's. (;
Så, vi satt där ett tag och filosoferade tills pappa kom och hämta oss.
Hemma hos mig så satt vi vid datorn tills vi blev sugna på nåt gott. Så då gick vi till ok och handlade.
Hehe, sen så färgade jag håret på hon och vi lyssnade på bra musik, pratade om massa och bara myste.


Och nu, ja det var inte längesen den lilla tösen drog sig hemåt. Så nu sitter jag kvar här. Helt själv.
Lite ensamt faktiskt. Bara jag & mamma hemma, pappa på jobbet,Jim i Kiruna.
Ja, så kan det gå. Kommer sakna min lilla bebis men hon kommer hem igen till helgen, älskar dig!  ♥
Tack till ni som gjort helgen superbra. :) Nathalie,Jennifer,Malin,osv..♥

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det sängen för min del. Hörs!

<3 / jasmin, this is it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0