a drop in the ocean

Hihi, jag älskar Jennifers musik smak. Den är grymt bra. :D
..om ni ville veta, glöm inte att anteckna nu!!

Haha! Nejmen, jag sitter och försöker få min slöa hjärna och kropp att ta sig till sängen och sova.
Men det går inte!! Jag måste duscha. Jag måste plugga. Bajs. Jag måste sluta tänka på han.
Ååh, Jennifer hjälp. :( Det går inte! Ajja, nu ska jag hoppa in i duschen. (tror jag)
Lång dag imorron, ser väl om jag uppdaterar. Men ha det bra annars, och godnatt!

PUSS




<3 / jasmin, i was praying that you and me might end up together.

Kommentarer
Postat av: Anonym

a change in the weather <3

2009-11-15 @ 23:54:05
URL: http://blondinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0