tisdag

Lång skoldag som dom flesta tisdagarna. Men ändå en ganska rolig dag :)
Emma kommer få sig en riktigt fin present då hon kommer till skolan , mohahah! ;)
Iaf, efter en lång skoldag så åkte jag hem med Nathalie.
Vi for förbi ICA och handlade en chokladkaka :) Sen drog vi vidare hem till mig. Vi drygade oss lite med Jim.
Och jag antar att Nathalie blev utmattad av det för nu ligger hon och sover i min säng, hah!
Jag knäppte några kort på na , så ni får väl hoppas att jag är nog snäll mot er och lägger upp nån.
Men jag vet inte om jag vågar, jag vill inte ha bildkrig med Nathalie ;)

Nu ska jag gå och äta lite , sen ska vi iväg till Nina's och köpa ögonbrynsfärg + nagellack! :)
Sen blir det att se Ugly Betty & DH hos Sandra =)




ha det underbart!


<3 / jasmin, lycka med världens bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0