så länge vi båda andas

Så, nu har jag läst klart sista boken av Twilightserien . Nu kanske mitt nördande försvinner ett tag :)
Det är fredag & jag var hemma från skolan för jag hade ont i huvudet imorse men jag ska nog ändå ut ikväll.
Får se om jag sover hos Malin :) Nu ska jag snart ta och hoppa in i duschen sen ska jag ringa några samtal.

Jag har aldrig längtat lika mycket till sommaren som jag gör nu!

Och nu fick jag reda på att , självfallet eftersom jag inte var på skolan idag . Fick dom fika.
 Ibland älskar jag verkligen min otur , verkligen. .. Eller att Helena alltid ska lura mig . Glöm det jag skrev.

Förresten så funderar jag på att köpa löshår , såna där clips. Men jag vet inte riktigt..

Snart ska jag nog ut och fota med Annica & Helena :) Bilder kommer!

Det här fick bli ett väldigt konstigt inlägg , uuhu :)



Taj Mahal!



/ jasmin . <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0