så länge vi båda andas

Ja , jag antar att jag måste ta tag i det här och det var nu .
 Jag har inte orkat blogga på ett tag och nu ska jag börja blogga igen. Men jag har varit så sjukt trött på sistone.
Undra om det kan vara för jag ligger uppe och läser Breaking Dawn till tre på morgonen...hm :)

Iaf , det har ju gått ett tag sen jag bloggade och jag kommer inte ihåg hur länge ;b
Men jag orkar inte heller ta reda på det och skriva vad jag gjort,..som vanligt! :D
Så jag skriver bara det jag gör nu och det viktiga :)


Så, just nu är jag med Emma och den nörden ska vara här till halv tio :( Döda mig nu, snälla!
Nej , jag skojar bara. Var glada att jag snyggt slängde in lite humor i detta trötta inlägg , hehehheh :D
Igår sovde SNathalie här. S;et står för stink......:D
Vi upptäckte en video som jag spelat in för ca 3 år sen, jag kanske lägger upp den här.
Men jag är fortfarande osäker på om jag vågar....=p 
Och jag har fått en ny mobil , men jag har tyvärr knappt nå nummer :(
Så ni som ser det här och vet att jag inte har nå nummer. Snälla skriv dom här!

Nu ska Emma fara och jag ska läsa :)

Ha en fortsatt trevlig onsdag gott folk , :)


<3 / jasmin , even if i'm under the ground i feel happy because of you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0