onsdag

en kort dag som blev till lång. jag är väldigt väldigt trött och kan ärligt talat somna närsomhelst.
vi hade cooper-test på idrotten idag, det var väldigt jobbigt men det gick väl ganska så bra :> 
sen cyklade jag,helena & annica hem till helena. vi käkade glass & flummade på och sen fixade hon min header! :)

jag vet att jag byter header ganska ofta, men jag har ganska svårt för att bli nöjd , hehe :)

imorron är det torsdag, och det kommer däremot bli en lång dag. usch , längtar bara tills denna vecka är över, sen är det prao , sen ledighet. sen två vanliga skolveckor & sen återstår bara en vecka kvar med massa skojsiga grejer, sen sommarlov! :)

och nu har madde läst lite på min salter-uppsats och hon tycker att jag sammanfattar dåligt och hon förstår inte riktigt allt, men annars var det mesta bra! =)

men nu ska jag gå till busshållsplatsen och möta helena eftersom jag glömde min ipod och mattebok där,
så slarvig som jag är. hah!

vad tycks om den nya headern? :)

<3 / jasmin, när tankar blir till ord .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0