kvällspromenad

Kom nyss in från en skön kvällspromenad med Nathalie,Elin & Tilda! (nathalies hund)
Och nog fick man skratta då man såg lilla Nathalie med "stora" Tilda. Man tänker sig mer att Nathalie ska kommer med nån liten beagle eller liknande. Men Tilda liknar mer en lurvig bulldog, hah! :)
Jag knäppte några kort på det omaka paret som kommer upp strax. Ska bara överföra bilderna :)

Och jag har kommit på en till sak! Jag ska bara börja lägga upp fina avancerade bilder,ps gjorda bilder,osv osv..
För då strömmar det in kommentarer! And i love it! ;) Keep up the good work gott folk! :D
 

Hm, vad mer..Jo, jag har beställt en svart skinnjacka + den svarta badräkten nu :)
Ska beställa ett par pumps och lite till smått och gott lite senare, rättare sagt då barnbidraget kommer!
Då blir det tillbehör till toppen som jag ska ha på examen, funderar på att köpa en locktång.
 Om inte nån har så jag kan låna? Skulle vara väldigt uppskattat! :)
Eller så kanske jag kan få Lisa att komma hit som förra gången? (a)

Ajja , nog sluttjatat om det.
För nu tjatar pappa om att jag ska sova, men jag vet inte. Jag är sugen på Twilight.
Kanske jag sätter igång den så jag kan somna tryggt & skönt :)
Nej , nu ska jag gå och borsta tänderna och tvätta bort sminket!

Sov sött alla underbara! :)


<3/ jasmin, when dreams come true.

Kommentarer
Postat av: sandra

Beagle ;)

2009-05-14 @ 22:02:51
URL: http://barrajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0