godnatt bloggen

Snart så ska jag krypa ner i min mysiga säng, det har varit en lång dag.
 Först skola,sen plugg,sen tuff fotografering & sen utvecklingsamtal!
Fast det var ändå en helt okej måndag :)
Nu efter detta inlägg ska jag bara snabbduscha och sen somna på min favorit plats på jorden , sängen! :)

Tisdag blir en ännu längre dag än denna , men det klarar jag :)
Ska ju ha prao måndag-tisdag-onsdag och sen är man ju ledig dom sista dagarna . Nästa vecka då!
Vilket kommer bli alldeles för slappt!
Om inte Petter eller jag kanske ska säga Christopher sätter jag & Emma i nåt hårdjobb. Men det tvivlar jag på! :)
Har jag berättat var vi ska praoa? Om inte , så här kommer lite onödig information:
Vi ska ju vara i resturangen och laga mat & servera och så. (inte min stil , jag vet. hade hellre varit på spaet.men man får testa sig fram) Tre dagar , vilka dagar sen ni nån rad över. Och istället för att det ska vara nån dag så ska vi få vara där nån kväll istället , och det antar jag kommer bli en liten upplevelse då dom har öppet puben och allt :D
Då kanske man får en liten inblick i vuxenlivet :)


Nej , nu ska jag hoppa in i duschen innan datastolen börjar mögla.


Ni får sova så gott ni kan,



<3 / jasmin, straight from the heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0