Bilderna


Eftersom jag & helena var ute och tog lite bilder innan utvecklingsamtalet , som jag inte vill prata om.
Så tänkte jag att jag kunde lägga upp nån här =)

Helena som alltid är ju en proffsig fotograf, och jag kan lova er. Det var jävligt kallt!!

www.helenawj.blogg.se 



Jadu , denna bilden . Den ser lite halv konstig ut, men vafan , man får ju bjuda på sig själv!:)



Jag sa ju att det var kallt , men är man norrlänning så är man :D



Favorit i repris, denna bild finns även på bdb. Jag gillar denna bild bäst. =)



Även en reprisbild, har denna på bdb med :)



Den här blev ju , jaa. Benen ser sjukt tokiga ut , hah ;)


Hehe ;)



Nej , nog med bilder :) Har massa fler. Men jag orkar helt enkelt inte ladda upp fler.
Och om ni tycker det var många bilder på mig ,så kan det bero på att jag ställde upp som modell :)
Helena skulle ju ha posat hon med, om hon inte varit så "skabbig" enligt hon, pffs!

Kommentera mer än gärna er åsikt om bilderna , jag tål kritik :)
Men var för fasen inte Anonyma då , =)


<3 / jasmin , keep on moving , be climbing!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilka fina bilder! kram!

2009-05-14 @ 00:54:55
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0