Ny blogg :)

Idag har jag inte gjort så mkt . Tog de lugnt på morgonen så jag kom ca. 15 minuter försent . :) Kändes skönt!
Sen var det ju So'n jag kom försent till så då gick jag och min grupp direkt till Lada och började klippa filmen . Och eftersom jag är så extremt duktig och lättlärd så lärde jag mig spela lite av titanic låten på piano , jag dog . Jag spelade så vackert , musiken flöt bara fram genom rummet , u-n-d-e-r-b-a-r-t!         Iaf , eftersom det tog så länge hos Lada , så skippade vi språkvalet och jobbade lite extra på filmen , snart är den klaar =) Sen efter språkvalet var det matte och sen massa andra lektioner som jag inte kommer ihåg , men sen lunch var det iaf! Efter skolan gick jag,Ida & Nathalie hemåt , eftersom det var så fint väder passade jag på att predika lite extra om vårkänslor & våren :D Dom älskade det!
Iaf , efter vi lämnat av Ida gick jag & Nathalie hem till mig och åt & pratade en massa som vanligt :)
jag är väldigt glad att du finns i mitt liv , ingen kan känna mig lika bra som du gör . <3


  Hohoho! Sen så gick vi hem till Nathalie och där började jag prata med Helena och hon fixade min blogg fin :) Ska nog peta till den lite extra nån annan gång om jag orkar , men just nu är jag då nöjd! Såg DH hos Nathalie och gosade med hennes bedårande kattungar!
Dom har fått en Puss-miniatyr , den är såklart sötast! ;) Sen vi tio gick jag hem i mörkret , mörker kommer alltid skrämma lika mycket , tror aldrig jag kommer att sluta vara så mörkrädd! :(
 Jajja , en bra dag med en underbar vän har det iaf varit! <3



Och jo , förresten  . Imorron ska jag bada isvak , wish me luck :)


Kläm // Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0