midsommar/söndag

Nu är midsommarhelgen över. :) Ganska skönt faktiskt , hehe.
På fredag var vi i stugan och eftersom jag var sjuk,
 så satt jag bara i stugan medans resten var och spelade brännboll i byn.
Men då pratade jag med Emma och så plötsligt hade jag bestämt mig för att åka till Laisvik. (till emma)
Så dom fick komma och hämta mig. Då vi kom dit åt vi smörgåstårta och sen drog vi ut och fiskade med båten.
Vi fick inte använda motorn så vi rodde. Vilket var väldigt jobbigt.
Efter vi fiskat ett tag så började vi ro hem då vi såg dimman.
Och då började jag ro mot dimman och bara för att skrämma Emma berättade jag en massa spökhistorier.
Det var väldigt vitt överallt i dimman , haha! :P
Sen rodde Emma snabbt hem.
Sen såg vi film och efter det låg vi och pratade sen somnade vi.

lördagsmorgonen klev vi upp ganska tidigt för vi skulle åka till min stuga med hennes mamma som skulle till jobbet.
Och då vi kom till min stuga körde vi lite fyrhjuling och sen paddlade vi kanot, och jag visade henne runt lite haha!
Sen på kvällen så såg vi film med Camilla, vi såg bröllopsduellen och they wait.
They wait var dålig och bröllopsduellen var bra. FIlmen vi såg hos Emma var Benjamin Button's otroliga liv.
Väldigt bra film! :)
och ja , förresten så körde vi fyrhjuling ända upp till uljaboda. Det var kallt med kul.
Camilla fick bensinstopp på hemvägen.haha :)

Sen sovde vi i jotsokk (jag,emma & camilla) vi satt uppe en lång stund och åt varma mackor och pratade.


Söndagen, då var det bara att kliva upp och börja packa. För vi skulle hem. Och nu har jag nyss käkat.
Och solen skiner och det är varmt ute, jag älskar sommarvädret och kan inte få nog av det! :)
Kanske ska träffa Nathalie en liten snutt idag , eller ikväll kanske man ska säga. =)

I veckan vet jag inte riktigt vad som händer. Men ska försöka njuta så mycket av sommaren som det går! ;D 
 
Jag har ingen aning om jag ska till Piteå i helgen eller om jag ska stanna i Arjeplog.
Lisa , om du ser det här. Ring! :)


Nu ska jag hoppa in i duschen!

Ha en skön sommareftermiddag! :)

<3 / jasmin , dont give up, you will make it anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0