greetings from space

Sitter just nu och smuttar på min dr pepper :)
Hah , det är sjukt så mycket jag druckit idag. Men det kanske är för det är så varmt :))) och det gillar vi!

Helgen, var fartfylld och rolig.
Det hände en massa , som jag absolut inte vill nämna eller orkar skriva här :)
Så ingen sammanfattning av helgen denna gång, hehe :P

Kommer nog lägga upp nån bild från helgen på bdb,
men ni som inte är vän med mig där kan ju inte se den!
So , good luck parents! :D


Haha , nej nu är jag ju ändå lite konstig :)

Imorron ska jag & nathalie fara förbi hornavan hotel och jag ska köpa ett gymkort,
 sen ska vi fara och hyra en trampcykel på kraja :))


Nu ska jag hoppa in i duschen , ha det bra :)


<3 / jasmin , whisper hello , I miss you qutie terribly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0