even an angel can end up falling

Tisdagen var seeeg! Men ändå kul , somnade på so;n, haha! "jag hörde dig snarka lite smått" ....
och jag lyckades även dregla ner min tråkiga bänkbok, jösses..
Senare på dagen drog min skolans val grupp och textilgruppen iväg till båtsouj.
Samecenter :) Det var jätte söta renar, och roligt hade vi :)
Och vi fick ligga i en jättestor kåta där jag även höll på att somna. ;>

Nog om det , imorron åker jag iväg till Luleå och tar Nathalie med mig!
Jag ska självklart shoppa och vi ska även hämta upp min moster från Thailand som kommer att spendera 2 veckor här :)
Hon fyller år imorron tror jag , och jag tyckte dom sa 57 men jag kan knappt tänka mig att hon hunnit bli så gammal!?
Jag spenderar för lite tid med min släkt..men min ursäkt blir att dom bor i Thailand.. =)
Hon är nunna , så jag antar att hon kommer få några blickar =p
Då jag pratat med henne kanske jag kan skriva lite här om hennes tro.
Den är nog lite underlig för oss.
Hon har rakad skalle,går bara runt i vita kläder och får inte äta nåt efter tolv på dagen..
Men intressant för vissa! :D

Nu ska jag göra mig iordning för sängen! Om jag ska orka kliva upp imorron =p

Dagens låt ; September - Satellites

Ha det bäst!


<3 / jasmin , but it's hard to believe a feeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0