det regnar i arjeplog

Varför ska det vara så sjukt dåligt väder? :(
Kan det inte bara vara sol?
Äsch,.jag orkar inte bekymra mig över vädret just nu.

Idag vaknade jag typ tjugo över sju på morgonen. Det är tidigt jag vet. Men jag skulle ju till tandläkaren.
Och eftersom jag var försenad så fick jag ta en tid klockan tio istället.  Jag fick bedövning för jag skulle laga en tand.
Haha , det var en sjukt konstig känsla att vara bedövad i halva munnen.
Så nu vet jag då vad jag ska ha då jag ska pierca mig!...(y)


Efter tandläkarbesöket for jag hem och somnade på direkten. Sjukt skönt att få sova ut.
Sedan väckte mamma mig då vi skulle käka middag och efter middagen var jag med Nathalie.
Vi for på shell och lämnade igen en film sen drog vi ut med raggarmackan en liten snabbis ;b
Sen for vi hem till mig och då for hon iväg med Aron. Så nu sitter jag här igen och möglar haha :P

Så nu ska jag fortsätta sitta vid datorn sen ska jag måla naglarna :)

och imorron åker jag förhoppningsvis till racksund och sover hos camilla :D


Ha det bäst nu :)


jasmin , it's too late to catch me now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0