i'm your little butterfly

Vars for sommarvädret? Eller , jag har inte upplevt så mycket sommarväder. Har ju mest sovit...

Idag vaknade jag tidigt men somnade om och vaknade istället klockan fyra :D
Har pratat med Nathalie som kommit in på skolan i Piteå!
Grattis till henne :)

Sen har jag inte gjort så mycket , vet inte riktigt om vi ska till Thailand.
Det blev nå knaz , men troligtvis ska vi nog dit iaf :D

Senare tror jag att jag ska vara en stund med Helena , fara och kolla på hennes nya lägenhet osv..
Så nu ska jag hoppa in i duschen , :)


Ha det bra allihopa :P


<3 / jasmin , ayayay , i'm your little butterfly , green black and blue make the colors in the sky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0