imagine us together

Nu städar jag mitt rum för fullt och jag har just packat klart och tagit fram det jag ska ha på mig imorron. :)
Efter jag städat klart mitt rum blir det duschen sen blir det att fara ut.
Ska hinna träffa alla små töntar där ute (;.
Helena sovde här inatt. Jag for ju ut med Malin och följde henne till gamla.
Sen så lämnade hon mig där med Philip! Haha, men jag hade ganska kul iaf. :)
Sen vid tvåtiden gick jag hem med Helena som skulle följa mig en bit. Men det slutade med att hon sovde här.
Klockan var typ halv sex då vi gick och la oss. Tokiga som vi är, haha :)
Sen har hon varit här tills typ fyra då hon for hem. Kommer sakna den lilla saken. =(

Vet inte om jag kommer hinna träffa Nathalie ikväll. För hon kommer hem så sent.
Men far faktiskt typ vid tretiden imorron så har ju lite tid att träffa folket då. :)

Men nu ska jag fortsätta städa. Vi hörs.


<3 / jasmin, reach a heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0