i'm still here

Fyfan vad kallt det är ute. Typ -30* eller mer! Inte skönt. Så tur att jag far snart..♥
Fast när det är såhär kallt längtar jag bara ännu mer till min älsklingsflicka i Piteå.
Kom hem gumman, det är så tomt utan dig.. :( ♥

Men idag så kom jag försent till skolan. Kunde inte springa i täckisar, världens fetaste jacka och allt.
Måste ha sett riktigt stiligt ut, typ packåsna? Men jag frös iaf inte. :)
Sedan var det asäcklig lunch på skolan så jag och Helena for hem till hon och åt massa gott.
Sen kom jag försent till Elevens val. Men vetnivad? Det var sista elevens val för mig på en hel månad!
Så jag bryr mig faktiskt inte. Har inte varit på många elevens val denna termin faktiskt..
Har varit så upptagen med alla luciaträningar. Åh, jag mår så bra just nu.
Även fast jag har en stor bit av mitt hjärta borta i Piteå,
och sedan lämnar jag kvar resten av hjärtat hemma när jag far & en speciell person tar med sig en bit hem.
 Så är jag så glad nu. Inget kan nog få mig på dåligt humör, eller jo. Haha men tror inte det kommer hända.
Jag är nöjd om jag bara får vara en del av ditt liv. Och jag ska bli en del av ditt liv, det har jag lovat mig själv! ;)
Men nu ska jag gå och dricka chokladmjölk, haha.
Är beroende, tror fan jag tar med mig lite när jag far till Thailand. Att dricka på julafton kanske? Well see.
Imorron är det fredag, så jäkla skönt. Ihelgen blir det bara jag & mina alldeles för underbara vänner.
Jag älskar er, Malin & Jennifer. För det är dom jag ska umgås med mest ihelgen.
Sen så kommer jag självklart träffa min underbara syster. Du är finast. Jag citerar några väldigt kloka ord.
"Om man tar allt bra i världen och stoppar det i en tjej, så är det du" . Inte mer än rätt, stumpis. Älskar dig. ♥


Långt inlägg idag kanske? Tror faktiskt jag kommer uppdatera mer senare ikväll. Hihi.
Ha det, puss.


<3 / jasmin, but it hasn't been easy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0