ARJEPLOG! ♥

Idag vill jag hem till kylan och alla underbara vanner!
Det ar sa sjukt varmt idag.
Jag saknar Jennifer & Nathalie! Fyfan, fattar ni hur mycket jag saknar er?
Jennifer, din hundvalp var mega sot! Och kylan hemma, har bara varit har i tre dar och vill redan hem. :P


Ni kanske undrar om jag har shoppat? Jo faktiskt. Men det ar kraftigt dyrt.
Iaf i dom stora galleriorna.
Men har kopt typ ett par skor, 4 par jeans, en silverring, ett par shorts, 3 linnen, en langarmadtroja, nagelstyling, och typ massa annat som jag inte kommer pa. Men jag har langt ifran shoppat klart! Sista veckan kommer spenderas i Bangkok och da kommer jag shoppa som fan! Alla klader jag kopt kommer fran Topshop.
Jim har handlat pa Billabong den braten, men sista veckan ska jag handla pa typ Lacoste, Armani,DG :)

Finns inte mer att skriva, uppdaterar nan annan gang. God Jul & Gott Nytt ar! <3

Tina,Malin,Jennifer,Nathalie..♥

<3 / jasmin, lovelovelove!

Kommentarer
Postat av: Jenna.

Jasmin, jag vill bara att du ska veta att dagarna går så sjukt sakta när jag inte kan ringa och prata med dig. Jag saknar dig vännen <3

2010-01-02 @ 13:42:30
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: Tina

Herregud! Nej, stanna kvar i thailand. det är -30 här! tom mera ´>.<. ha det så bra i thailand ^^

2010-01-07 @ 13:42:56
URL: http://twwilightt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0