wild child

vaknade typ nyss , vilket var väldigt dumt eftersom jag har skola imorgon.. men jag var iförsig uppe till typ fyra igår med helena och såg twilight , tihi. en underbart bra film , den rekommenderas!  jag har lite småvågigt hår just nu för jag somnade med ett par flätor igår som jag gjort på skämt , haha! men det var ganska fint med vågigt , kanske ska ha det på måndag :) iaf , jag såg ju film med helena till´typ fyra och sen när jag följde henne hem en bit , upptäckte jag till min förvåning att det var ljust . jag fick verkligen sommarkänslor då. så då jag kom hem vevade jag bara upp dom här grå sakerna man har för fönstret , (jag vågade mig inte på stavningen haha) och släckte bordslampan som jag alltid har tänd då jag ska sova , jag som är sjukt mörkrädd :) det blev ganska mörkt men jag somnade då till det . tänka sig , nu är det typ ljust till klockan tio på kvällen här , och sen kanske det blir ljust vid tre eller fyra på morgonen? :D
sommaren är påväg gott folk , vänta och se den kommer snabbare än ni anar :)
jag menar det är inte mer än två månader tills vi får sommarlov här i arjeplog. och jag är pepppepppepp! :D
 uhuh  <3


nej , nu ska jag sätta igång filmen wild child som jag också rekommenderar! :) sen ska jag ringa till malin och höra vad hon gör , sen återstår bara pluggning . kanske ringer till nathalie , om lite hjälp höhö . jag skriver mer sen.

ha en fortsatt trevlig söndag . <3


/ jasmin . du förlorade min tillit när du släppte min hand


Kommentarer
Postat av: jenkis

Jag kan göra designer men jag är inte värst bra på det! Men du har ju en fin?

2009-04-19 @ 16:49:35
URL: http://jenkangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0